No School for Students on Monday

Dear Families,

This is a reminder that school will not be in session for students on Monday, September 27. Teachers will spend Monday morning engaged in professional development. Then, on Monday afternoon, teachers will meet in their Division Professional Learning Community (PLC) teams.

Throughout the school year, we have reserved one afternoon each month for teachers to participate in Division PLC teams. Our educators will collaborate with their Division PLC partners across schools to share ideas and enhance their teaching practice to improve student achievement.

Thank you for your support of this important work. We look forward to seeing our students back in school on Tuesday!


No Hay Clases para Estudiantes el lunes

Queridas Familias,

Este es un recordatorio de que la escuela no estará en sesión para los estudiantes el lunes 27 de septiembre. Los maestros pasarán la mañana del lunes participando en programas de desarrollo profesional. Luego, el lunes por la tarde, los maestros se reunirán en los equipos de la Comunidad de Aprendizaje Profesional (PLC) de la División.

Durante todo el año escolar, hemos reservado una tarde cada mes para que los maestros participen en los equipos de PLC de la División. Nuestros educadores colaborarán con sus socios de PLC de la División en todas las escuelas para compartir ideas y mejorar su práctica de enseñanza para mejorar el rendimiento de los estudiantes.

Gracias por su apoyo a este importante trabajo. ¡Esperamos ver a nuestros estudiantes de regreso en la escuela el martes!